ÖĞRENCİ TOPLULUKLARININ DİKKATİNE ÖNEMLE DUYURULUR !!!

Öğrenci Topluluklarımız, 2024 – 2025 akademik yılında görev almak üzere genel kurul toplantılarını yaptıktan sonra yeni yönetim kurullarını oluşturarak aşağıda belirtilen belgeleri Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Öğrenci Toplulukları ofisine ( MS Yerleşkesi B Blok 106 nolu ) 20 Ekim 2024 tarihine kadar teslim etmeleri gerekmektedir.

Teslim edilecek belgeler

Belge - 1   Genel Kurul Katılımcı Listesi

Belge - 2  Genel Kurul Sonuç Bildirimi

Belge - 3   Yönetim Kurulu Belgesi

Belge - 4   Yıllık Faaliyet Planı

Belgeleri temin edeceğiniz sayfa linki: https://sks.btu.edu.tr/tr/sayfa/detay/4533/ogrenci%CC%87-topluluk-formlari


Genel Kurul Süreç Akışı

·         Toplulukların tüm üyelerinden oluşan oluşuma genel kurul denir. Genel Kurul yapmak için topluluk üye tam sayısının yarısından 1 fazlası yeter sayıdır. Eğer bu çoğunluk sağlanamazsa 2.  oturuma katılan sayı yeter sayı olur. ( Belge-1 düzenlenir.)

·         Genel kurulda yönetim grubu olarak adaylık ilan edilir. Birden fazla grup aday olması durumunda en fazla oyu alan grup kendi arasında seçim yaparak  Başkan , Başkan Yardımcısı ve üyelerini belirler.    ( Belge – 2 ve Belge – 3 düzenlenir.)

·         Yeni oluşan yönetim o yılki Yılık faaliyet planını hazırlar. ( Belge-4 düzenlenir)

Not: Genel kurullarını yapmayan ve belgelerini teslim etmeyen topluluklar ilgili akademik dönemde pasif duruma düşerek hiçbir faaliyet düzenleyemez ve üniversitemizden destek alamaz.


Bilgilerinize önemle sunar, kolaylıklar dileriz.

08 Ekim 2024