Öğrenci Topluluklarımız, 2024 – 2025 akademik yılında görev almak üzere genel kurul toplantılarını yaptıktan sonra yeni yönetim kurullarını oluşturarak aşağıda belirtilen belgeleri Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Öğrenci Toplulukları ofisine ( MS Yerleşkesi B Blok 106 nolu ) 20 Ekim 2024 tarihine kadar teslim etmeleri gerekmektedir.
Teslim edilecek belgeler
Belge - 1 Genel Kurul Katılımcı Listesi
Belge - 2 Genel Kurul Sonuç Bildirimi
Belge - 3 Yönetim Kurulu Belgesi
Belge - 4 Yıllık Faaliyet Planı
Belgeleri temin edeceğiniz sayfa linki: https://sks.btu.edu.tr/tr/sayfa/detay/4533/ogrenci%CC%87-topluluk-formlari
Genel Kurul Süreç Akışı
· Toplulukların tüm üyelerinden oluşan oluşuma genel kurul denir. Genel Kurul yapmak için topluluk üye tam sayısının yarısından 1 fazlası yeter sayıdır. Eğer bu çoğunluk sağlanamazsa 2. oturuma katılan sayı yeter sayı olur. ( Belge-1 düzenlenir.)
· Genel kurulda yönetim grubu olarak adaylık ilan edilir. Birden fazla grup aday olması durumunda en fazla oyu alan grup kendi arasında seçim yaparak Başkan , Başkan Yardımcısı ve üyelerini belirler. ( Belge – 2 ve Belge – 3 düzenlenir.)
· Yeni oluşan yönetim o yılki Yılık faaliyet planını hazırlar. ( Belge-4 düzenlenir)
Not: Genel kurullarını yapmayan ve belgelerini teslim etmeyen topluluklar ilgili akademik dönemde pasif duruma düşerek hiçbir faaliyet düzenleyemez ve üniversitemizden destek alamaz.
Bilgilerinize önemle sunar, kolaylıklar dileriz.